FAQ/Veel gestelde vragen
Wat is de levertijd?
De levertijd is over het algemeen kort.
Wij proberen alle bestellingen binnen 24 uur, nadat de betaling bij ons binnen is, op de post te doen.
Omdat alles handwerk is kan het zijn dat het iets langer duurt. Zeker als er veel/grote bestellingen zijn.
Heeft u zelf een grote bestellingen? Vraag gerust naar de levertijd.
Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor vertraging bij de post.
U krijgt een mailtje als uw bestelling op de post gaat. Heeft u de bestelling na 4 werkdagen nog niet in huis? Neem dan contact met ons op.
Het keycord is gedraaid, klopt dit?
Een keycord is altijd gedraaid. Als u het keycord omdoet zit hij goed.
Er is een probleem met mijn bestelling, wat nu?
Heel vervelend dat u een probleem heeft met uw bestelling.
Neem contact met ons op via de mail of telefoon. Wij zullen dan kijken naar een passende oplossing.
Ga nooit zomaar iets retour sturen!
Kan ik de bestelling retourneren?
Als een prodruct niet aan uw verwachting voldoet neem dan binnen 7 dagen contact met ons op.
Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Een retour wordt alleen geaccepteerd als er aan bepaalde voorwaarden voldaan is:
- Neem binnen 7 dagen contact met ons op met de reden waarom u iets terug wilt sturen.
- Verpak de artikelen goed stevig. Houd er rekening mee dat een gewone envelop vaak kapot gaat bij de post!
- De verzendkosten zijn voor rekening van de koper.
- Zodra de zending bij ons binnen is en de artikelen zijn beoordeeld (niet beschadigd of gebruikt) krijgt u uw geld terug min de gemaakte verzendkosten.
Eventuele Ideal kosten blijven voor rekening van de koper!
De levertijd is over het algemeen kort.
Wij proberen alle bestellingen binnen 24 uur, nadat de betaling bij ons binnen is, op de post te doen.
Omdat alles handwerk is kan het zijn dat het iets langer duurt. Zeker als er veel/grote bestellingen zijn.
Heeft u zelf een grote bestellingen? Vraag gerust naar de levertijd.
Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor vertraging bij de post.
U krijgt een mailtje als uw bestelling op de post gaat. Heeft u de bestelling na 4 werkdagen nog niet in huis? Neem dan contact met ons op.
Het keycord is gedraaid, klopt dit?
Een keycord is altijd gedraaid. Als u het keycord omdoet zit hij goed.
Er is een probleem met mijn bestelling, wat nu?
Heel vervelend dat u een probleem heeft met uw bestelling.
Neem contact met ons op via de mail of telefoon. Wij zullen dan kijken naar een passende oplossing.
Ga nooit zomaar iets retour sturen!
Kan ik de bestelling retourneren?
Als een prodruct niet aan uw verwachting voldoet neem dan binnen 7 dagen contact met ons op.
Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Een retour wordt alleen geaccepteerd als er aan bepaalde voorwaarden voldaan is:
- Neem binnen 7 dagen contact met ons op met de reden waarom u iets terug wilt sturen.
- Verpak de artikelen goed stevig. Houd er rekening mee dat een gewone envelop vaak kapot gaat bij de post!
- De verzendkosten zijn voor rekening van de koper.
- Zodra de zending bij ons binnen is en de artikelen zijn beoordeeld (niet beschadigd of gebruikt) krijgt u uw geld terug min de gemaakte verzendkosten.
Eventuele Ideal kosten blijven voor rekening van de koper!